سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

همایش قرآن و تحول در علوم انسانی

مقام معظم رهبری: ریشه ، پایه و اساس علوم انسانی را در قرآن باید پیدا کرد

 

قرآن

محوهای اصلی همایش:
رابطه قرآن و علوم انسانی
قرآن و مبانی علوم انسانی
قلمرو قرآن و علوم انسانی
راهکارهای تعارض های ادعایی بین علوم انسانی و قرآن
قرآن و اهداف علوم انسانی
مبانب نظری تعامل قرآن و علوم انسانی
انتظارات قرآن از علوم انسانی برای دریافت موضوعات فرعی به سایت   www.basijasatid.ir مراجعه فرمایید.

اطلاعیه دومین جلسه طرح صالحین

 

قابل توجه اساتید محترم عضو کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

"برگزاری دومین نشست طرح صالحین با موضوع تبیین افکار، آرمان و آثار شهید مطهری"

سخنران: جناب آقای دکتر محمود صفری

زمان: روز پنجشنبه مورخ 91/2/14، ساعت 7/30

مکان: نمازخانه مجتمع آموزشی شماره یک


تبریک روز معلم

مطهری حاصل عمر من بود. امام خمینی(ره)

ای معلم تو را سپاس . ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس . . .

یاد و خاطره استاد شهید دکتر مرتضی مطهری و روز معلم بر اساتید و معلمان محترم مبارک باد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند


تحقق شعار تولید ملی...

با سلام و احترام

با توجه به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" و دعوت ایشان از همه مسئولین، دست اندرکاران اقتصادی و همه آحاد مردم به این که امسال را سال رونق تولید داخلی قرار دهند، لذا از کلیه اساتید و دانشجویان انتظار می رود با انجام طرحهای پژوهشی و ارایه مقالات علمی ذیربط، در تحقق این شعار اهتمام ورزند.


نحوه شکل گیری سازمان بسیج اساتید

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به مثابه یکی از فرهیخته‌ترین نهادهای علمی،فرهنگی در ایران، بر آیندی از تعهد و اخلاص فرهنگ بسیج و دانش و تخصص اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشورا‌ست.
سازمان بسیج اساتید که سابقه فعالیت آن را باید در دوران دفاع مقدس جستجو نمود، در آغاز به صورت تشکل‌های خود جوش و به همت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و اساتید متعهد و دوراندیش در سراسر کشور قدم به عرصه ظهور نهاد. این سازمان در بدو ظهور فعالیت خود را به طور مشترک با بسیج دانشجوئی، از طریق تشکیل هسته‌های خودجوش پی گرفته و در سال 1377 به دنبال برگزاری همایش بزرگداشت استاد شهید دکتر مصطفی چمران، در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان نهادهای فعال و ثمربخش، فعالیت‌های جدی خود را رسماً آغاز نمود. بازتاب فعالیت‌های بسیج اساتید در مراکزی چون دانشگاه علم و صنعت تهران و بویژه برگزاری همایش فوق الذکر در دانشگاه فردوسی مشهد، از چنان وسعت و بازدهی برخوردار بود که به زودی شرایط توسعه و ارتقای این نهاد ثمربخش را فراهم آورده و به لزوم تشکیل و فعالیت سازمان بسیج اساتید صحه نهاد. مهم‌ترین انگیزه برای ایجاد تحولات سازنده و گسترش فعالیت‌های بسیج اساتید، پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب اسلامی در تأیید فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور بود که متعاقب ارسال گزارش‌های مربوط به همایش بزرگداشت شهید چمران به دفتر مقام معظم رهبری از سوی رهبر فرزانه انقلاب عنوان گردید:

«از تلاش با ارزش شما در ایجاد و تشکیل بسیج استادان خرسند و متشکرم. ان شاءا... موفق و مؤید باشید؛ امید است در تحقق رسالت بزرگ امروز دانشگاهیان، سهم وافری داشته باشید. توفیق شما را از خداوند خواستارم».


اطلاعیه بسیج اساتید

    نظر

بسمه تعالی

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، اساتیدی که علاقه‌مند فعالیت در یکی از گروه‌های علمی

 «1= انرژی، 2- IT   ،  3- کشاورزی، 4- علوم اقتصادی، 5- اجتماعی و فرهنگی، 6- امنیت ملی و سیاست، 7- عمران و توسعه، 8- آموزش و پژوهش، 9- حقوق و امورقضایی» هستند به کانون بسیج اساتید واحد مراجعه فرمایند.


فراخوان عضویت

بسمه تعالی

"اساتید دانشگاهها فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان، افسران جوان این جبهه هستند. فرماندهان این جبهه باید با شناخت مسائل کلان، شناسایی دشمن و کشف اهداف او، طراحی کلان انجام دهند و براساس این طراحی حرکت کنند."  از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اساتید و دانشجویان

بدینوسیله از اساتید محترم هیات علمی و حق التدریس دعوت می شود جهت عضویت در کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به دفتر معاونت دانشجویی، واقع در ساختمان آموزشی شماره یک - طبقه دوم مراجعه نمایند.

با تشکر - هادی عبداله

مسئول کانون بسیج اساتید واحد دماوند


عضویت در انجمن های علمی

بسمه تعالی

همکار ارجمند

با سلام و احترام 

   با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، به اطلاع میرساند، انجمن علمی آموزش محیط زیست ایران و انجمن علمی مدیریت بحران با مجوز وزارت علوم شروع به کار نموده است، همچنین توافق‌نامه‌ای بین سازمان بسیج اساتید و انجمن‌ها جهت عضویت حقوقی سازمان تنظیم و در حال انعقاد می‌باشد. 

لذا از اساتید محترم علاقه مند دعوت بعمل می آید به کانون بسیج اساتید واحد  مربوطه مراجعه فرمایند.

با تشکر - هادی عبداله


کلام آغازین

با درود بی پایان به ارواح پاک شهدای گرانقدر و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و آرزوی توفیق روزافزون برای همه خدمتگزاران به این مملکت به ویژه اساتید و دانشجویان محترم، بدینوسیله شروع این وبلاگ را اعلام مینمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری دوستان، اساتید و دانشجویان محترم، توفیق خدمتگزاری به نسل جوان جامعه را داشته باشیم.

با دعای خیر - هادی عبداله