سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

حضور در راهپیمایی روز قدس

سازمان بسیج اساتید کشور درآستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از تمامی دانشگاهیان و اساتید بسیجی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد .

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

" مراجعه به آراء مردم یک کشور برای تعیین سرنوشت آنها از بدیهی‌ترین حقوق بشری است که قدرت‌های ظالم غربی از ضعف جهان اسلام، پس از فروپاشی عثمانی استفاده کرده و توطئه‌ای که سال‌ها قبل برای سیطره بر مسلمانان طراحی کرده بودند را عملیاتی کرده و با جعل رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در قلب جهان اسلام ایجاد کردند که از ابتدا تا کنون ریشه بحران‌ها و جنگ‌های منطقه بشمار می‌رود.

 این درحالی است که این رژیم در هیچ برهه‌ای اعتنایی به رعایت بدیهی‌ترین معیارهای حقوق بشری نداشته و بارها مرتکب جنایات جنگی، نسل کشی و جنایات علیه بشریت شده و حتی برای یک بار هم، پشتیبانان غربی آن به خصوص آمریکای جنایتکار اجازه نداده است که در یک محکمه کیفری بین‌المللی، سران و فرماندهان جنایتکار این رژیم مورد تعقیب، محاکمه و مجازات شوند.

سال‌ها قبل رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» راه کار حل مشکلات فلسطین را مراجعه به آراء عمومی مردم فلسطین عنوان کردند. این راهکار که موافق با همه شکل‌های بین‌المللی شناخته شده است، اجرایی شدن آن نیاز به تلاش گسترده و سازماندهی شده در سطح بین‌المللی دارد، ازاین رو رئیس جمهور محترم، انتظار است که با توجه به گسترش ددمنشی‌های جنایتکاران فلسطینی و افزون شده درد و رنج مردم فلسطین و عمیق‌تر شدن بحران‌های منطقه که نتیجه تجاوزات همیشگی صهیونیست‌ها به حقوق مردم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه است در این زمینه تیم دیپلماسی کشور را به حرکت درآورده و با تشکیل کنفرانس‌ها و نشست‌های بین‌المللی مقدمات برپایی رفراندم حق تعیین سرنوشت با مشارکت همه فلسطینی‌ها و دستیابی به حقوق اولیه خود را فراهم کند.

درعین حال امسال در شرایطی جهان اسلام خود را مهیای برگزاری با شکوه روز جهانی قدس می‌کند که رژیم پلید صیهونیستی با حمایت حامیان بین‌المللی و سکوت و چشم پوشی مجامع ساختگی حقوق بشری فجیع‌ترین جنایات ضدانسانی را در سرزمین غزه مرتکب می‌شوند و صدها زن و بچه بی‌گناه و معصوم را کورکورانه به خاک و خون می کشد. گستره وحشتناکی از نسل کشی و جنایت‌های جنگی  که حتی، فریاد خشم ملت‌های غیرمسلمان و یهودیان جهان را نیز برانگیخته است.

جنایات و وحشی گری‌هایی که انعکاس و بازتاب بخشی از آن‌ در رسانه‌ها، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. اکنون وقت آن است که آتش خشم و نفرت ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان در روز جهانی قدس با ضربه‌ای محکم‌تر و با صلابت‌تر از سال‌های گذشته بر پیکر متزلزل دول غربی و رژیم صهیونیستی وارد شود و بفهمند که مسلمانان جهان قدس عزیز و ملت شجاع فلسطین و غزه را تنها نخواهد گذاشت.

خانواده بزرگ اساتید بسیجی، نخبگان و فرهیختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با غریو اتحاد و همدلی، در سایه‌سار آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت، همگام با اساتید آزاده و بیدار دانشگاه‌های جهان در کنار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و دیگر ملل جهان اسلام با حضوری گسترده و عزمی راسخ در روز جهانی قدس به امید تحقق وعده الهی و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی حضور خواهند یافت  و ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها، بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم مشت محکمی بر دهان نظام سلطه زده و با آرمان های مقدس امام راحل و آزادی قدس شریف تجدید میثاق می کنند."