سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

نقش انتخابات در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

 

خانجانی مدرس گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد دماوند در پنجمین سخنرانی پیرامون مسائل انتخاباتی کشور در جمع نمازگزاران واحد دماوند ، برگزاری انتخابات را برای اعتلای میهن اسلامیمان بسیار مهم دانست .

نمایش تصویر در وضیعت عادی

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله) امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که یکی از بخش هایی که باعث تبلور حماسه سیاسی می شود ، انتخابات خرداد ماه امسال است که می تواند زمینه ساز حماسه اقتصادی نیز باشد.

استاد گروه معارف واحد دماوند افزود : انتخابات یکی از فرصت هایی است که هم برای دشمن فرصت است و هم برای مردم ما؛یعنی در هر صورت نتیجه آن و تحولاتی که در کشور انجام می شود می تواند برای همه فرصت باشد. به عنوان مثال در زمان صدام ، او به وضعیت آشفته سیاسی کشور و مسئولینی نظیر بنی صدر نگاه کرد وپس از رصد اوضاع ایران ، تصمیم به حمله به ما را گرفت ؛بنابراین شخص رییس جمهور و نحوه موضع گیری او در مسائل مختلف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

استاد خانجانی با اشاره به نحوه شکل گیری انقلاب های رنگی بیان داشت : سرچشمه انقلاب های رنگی ، همین فرصت های انتخاباتی بوده است که با شعارهایی نظیر تقلب در پی انحراف مسیر انتخابات بوده اند.

وی افزود : دشمن 3 هدف اصلی را دنبال می کند ؛ نخست اینکه انتخابات با حد اقل مشارکت و حضور کم رنگ مردم برگزار شود، دوم از امنیت خوبی برخوردار نباشد و در نهایت نامزدی رای بیاورد که تمایلات شرقی وغربی به آنها داشته باشد . بنابراین ما باید با آگهی کامل مخالف رای و نظر دشمنان اسلام عمل کنیم.