سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

ویژه برنامه های انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

 مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی هر کشوری در گرو شرکت مردم در انتخابات است. هرچه به 24 خرداد ماه روز سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم ، شور و شوق انتخاباتی در بین مردم و اقشار مختلف جامعه پررنگ تر می شود .

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز از این مقوله مستثنی نیست. دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد دماوند در روز های اخیر اقدامات مختلفی را در جهت دعوت دانشگاهیان به حضور در انتخابات انجام داده و برنامه هایی نظیر برگزاری سخنرانی ها ، اطلاع رسانی در سایت ، نصب بنر و پوستر و ارسال پیامک پیرامون حضور در انتخابات را در برنامه کاری خود دارد.

جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی، تاثیر انتخابات در آینده کشور از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله)، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در خلق حماسه سیاسی و تاثیر حضور حداکثری بر سیاست های برون مرزی عناوین 4 سخنرانی انتخاباتی است که به ترتیب توسط دکتر محمود صفری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ، شیخی مدرس درس دفاع مقدس ، راسخی مدرس حقوق و خانجانی از اساتید گروه معارف اسلامی تبیین می شود.

نصب پوستر و بنرهایی با مضمون معیارهای انتخاب اصلح از دید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله) ، درج سخنان رهبر معظم در خصوص انتخابات در سایت دانشگاه و ارسال پیامک در روز های پایانی نزدیک به انتخابات برای هزاران دانشجو از دیگر برنامه های واحد دماوند در زمینه انتخابات است.