سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

برگزاری مراسم تجلیل از زوج های جوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

همزمان با 13 رجب سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) و در جوار حرم حضرت عبد العظیم الحسنی (ع) مراسم تجلیل از زوج های جوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور دکترصمد مومن بالله معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین واحد دماوند به میزبانی دانشگاه تهران پردیس قرآن و حدیث  برگزار شد.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

در ابتدای این مراسم دکتر مومن بالله در سخنانی ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و تجلیل از زوج های دانشجو به جهت  عمل به سنت رسول ا... (ص) اظهار داشت : ازدواج شما در سن جوانی و عمل به سنت رسول خدا (ص) جای تقدیر و تشکر دارد. وی ادامه داد از توجه واحد دماوند به سنت ازدواج دانشجویی و عملیاتی کردن آن تقدیر کرد و نکاتی از زندگی مشترک 35 ساله خود را برای حضار بیان نمود .

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از زوج های جوان خواست   با توکل به خدا و سعی و تلاش برای کسب روزی حلال تلاش کنند و نگران سختی های نباشند.

دکتر مومن بالله توجه به سبک زندگی با عنایت به زندگی ائمه اطهار و حتی بزرگان حال حاضر نظیر امام خمینی (ره) را موجب موفقیت و بهروزی در تمامی مراحل زندگی نظیر ادامه تحصیل ،کار و آینده فرزندان دانست.

 داشتن تفاهم ، بالابردن آستانه تحمل،اعتماد به یکدیگر ،صحبت در موردمسائل مختلف و توجه نکردن به سخنان بیهوده دیگران،از دیگر مواردی بود که معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به آنها اشاره نمود.

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمدی رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد دماوند ضمن خیر مقدم به حضار ، برگزاری این مراسم در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را موجب تبرک و برکت زندگی مشترک زوجین دانست و گزارشی مختصری از برگزاری مراسم ازدواج های دانشجویی در سال های قبل ارائه داد.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

حجت الاسلام والمسلمین تراشیون کارشناس تربیتی رادیو معارف در پایان این مراسم کارگاه آسیب شناسی روابط زناشویی را برگزار نمود که با استقبال دانشجویان مواجه شد .